Friday, December 5, 2008

Day Four: 4/12/2008 (Thursday)

Arini aku datang awal ke pejabat. Sampai je kat pejabat, Senior Manager of Accounting Department, Encik Azhar ajak gi makan. Masa kami dua orang je sampai awal. Dia belanja makan pagi. Terkejut gak aku. Kami borak2 kat kafe. Pastu datang 2 orang manager kat meja kitorang. Sorang Manager kat Oil Accounting, aku x ingat nama dia, Cina tapi cakap mcm orang Melayu. X pelat langsung. Yg sorang lagi aku x tau dari dr jabatan mana. Tp orang besar gak ah. Segan gak dikelilingi ngan manager2 ni. Pas makan, aku masuk office. Sambung keje print semalam. Arini cik Mazni cuti. Dia bg aku guna Meja dan computer dia. Cik Mazni ni orang yang jaga pasal duit keluar masuk company. Terutamnya Claim dr Kontraktor atau Staff. Dlm kul 10, En --- ajar aku download PSR ke Excel. Banyak gak step dia. Da wat latihan br ah ingat. Pastu satu ari aku print je memanjang. Banyak giler. Tu pun x abis lagi..Esok abis ah.. Esok pas print cik Ad nak ajar aku apa ntah..Tunggu jelah esok lak.

No comments: